Instagram lately ♥

09.10.2014

Godaften <3
Det er efterhånden noget tid siden jeg sidst har lavet et Instagram-indlæg, så det kommer her. Som jeg siger hver gang, eeeelsker jeg Instagram! Det er jo SÅ hyggeligt, og fyldt med inspirerende mennesker og billeder - Jeg er selv lidt afhængig ;-)
På det seneste har jeg virkelig taget mig selv i, at uploade alt for mange madbilleder (#HejFlæske), så nu er jeg begyndt at variere det lidt mere, hehe. Så jeg også får postet mere fashion og flere oplevelser, som jeg jo selv elsker når andre deler billeder af :-)

Hvis I vil ind og lure hos mig finder i mig under navnet AllThingsGlitters - Hvad hedder I? <3
Har I en god torsdag? :-) Jeg ligger lige nu i sengen, og ser Danmarks Næste Top Model, synes det er så hyggeligt! Hehe. Følger I også med?

Tak fordi I kigger forbi <3


Knus Louise-Lykke


11 kommentarer:

  1. De skønneste billeder. Elsker at følge med <3

    SvarSlet
  2. Super skønne billeder! Elsker sådan nogle indlæg her, de er sååå inspirerende :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Insta er så mega hyggeligt!! Sådan en sød og personlig måde at følge lidt med. :)

    SvarSlet
  4. Haha, jeg elsker at se dine billeder - også selvom det er madbilleder. Dog bliver jeg altid så sulten, når folk smider billeder ind af deres mad :D

    Jeg føler desværre ikke med i Danmarks næste topmodel, da jeg ikke har kanal 4. Det er så træls, for jeg vil så gerne se det :(

    God weekend smukke <3

    SvarSlet
  5. Du har SÅ smukke øjne på billede nummer tre søde!

    SvarSlet
  6. Fine billeder, det er så hyggeligt at kunne forgive nogle af de små stunder i hverdagen :)

    SvarSlet
  7. Dine madbilleder er altid så lækre! Jeg er også afhængig af Instagram, haha :D (Jeg hedder @mathildejulieee)

    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥