Little black dress ♥

08.10.2014

Godmorgen <3
Jeg ville bare lige hurtigt vise jer mit outfit fra i lørdags, hvor jeg var til sølvbryllup. Billederne blev desværre rigtig grynede, men jeg nåede ikke at tjekke dem inden jeg skulle afsted :-( Men jeg håber I kan bære over med mig - Jeg hader selv at putte billeder på bloggen, i så dårlig kvalitet! Men samtidigt vil jeg så gerne vise jer outfittet, da det er meget anderledes, end de hverdagsoutfits jeg oftest har vist :-)

Det er en top og en nederdel, jeg har på. Toppen er fra Sparkz og nederdelen er fra Gina Tricot. For at bryde det sorte look tilføjede jeg de pink stiletter, det var jo trods alt "Lyserød Lørdag" :-) Det bedste ved dette outfit var, at det var behageligt at have på - Der var intet der strammede og det var til at bevæge sig i, så skønt!

Jeg vil smutte igen, jeg skal nemlig mødes med en veninde på Strøget. I må ha' en skøn dag <3

Knus Louise-Lykke


15 kommentarer:

  1. Du ser super godt ud - og de lyserøde stiletter er bare prikken over i'et!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg er helt VILD med det outfit her! Du ser simpelthen så SMUK ud <3

    God dag til dig søde :-)
    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du SKØN!! <3 Tusind tak smukke - Rigtig god aften til dig <3

      Slet
  3. Du er smuk! 😘 Super fin kjole ✨
    Knus fra SusLivingDk på Insta 💕

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, du er altid så sød! Tusind tak <3

      Slet
  4. Looks wonderful :) ,also love the Shoes!
    i follow new. Follow back?

    kisses :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! I will take a look at your blog right away :) xx

      Slet
  5. Svar
    1. Årh jaaaer, du er søøød :D <3

      Slet
  6. Er helt vild med det, sikke en smuk kjole!

    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥