Welcome October ♥

07.10.2014

Godeftermiddag <3
Jeg håber I alle har en fantastisk efterårsdag? Hos mig er vejret trist og gråt, og det blæser og styrter ned. Men det er alligevel lidt hyggeligt, ikk? Så længe man er indenfor i hvert fald ;-) Min eftermiddag går med at ordne praktiske ting derhjemme, så jeg er hoppet i hyggetøjet og en stor striktrøje, skønt :-) Jeg er i rigtig hyggehumør, og har derfor fundet lidt efterårsbilleder frem. Hvordan har I det med at efteråret for alvor er over os? :-)

Har I forresten set, at jeg har fundet vinderen af min giveaway - Hvis ikke, så se om du er den heldige lige HER <3

Knus Louise-Lykke


9 kommentarer:

  1. Det lyder som en rar dag du har haft :)
    Jeg må indrømme at jeg mere ser frem til december, men igen det er også smukt, når bladene på træerne bliver røde og falder af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. December er også helt klart den hyggeligste måned! :D Men ja, det er så fint med alle farverne i naturen lige nu :)

      Slet
  2. Åh, jeg eeelsker efterår. Det er lidt op ad bakke, når man skal cykle til og fra arbejde, meeeen... Pyt skidt, lidt regn og blæst skal ikke ødelægge min dag. ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan skal det lyde, hihi. Dejligt du er så positiv, for ja, det er selvfølgelig ret øv! Sejt af dig <3

      Slet
  3. Ih så dejlig en stemning med de billeder :-D

    SvarSlet
  4. Dejlige stemningsfulde billeder, og Oktober er en god måned, ihvertfald sidst.. der har jeg nemlig fødselsdag! <3

    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥