Long time, no see ♥

19.11.2014



Godaften 
Ih, det er jo 100 år siden jeg sidst har opdateret bloggen. Ærligt, så tænker jeg på min lille blog hver eneste dag - På de indlæg jeg gerne vil lave, de billeder jeg vil dele og de tekster jeg gerne vil skrive. Bloggen er mit helt eget univers, hvor jeg kan dele alt det jeg har en passion for, om folk så har lyst til at følge med eller ej. Men det sidste lange stykke tid, er jeg desværre gået helt i stå.

Når jeg gør noget, vil jeg gerne gøre det ordentligt. Jeg er meget perfektionistisk med sådan nogle ting. Det føler jeg dog ikke, at jeg KAN være med min blog, da jeg hverken har evnerne eller værktøjerne til, at få min blog til at være præcis som JEG gerne vil ha' den lige nu.

Jeg elsker at skrive, at designe, og at være kreativ. Måske skal jeg bare blive bedre til, bare at gøre det bedste jeg kan, med det jeg har. Men det er jo så let at sammenligne sig selv og sin blog med alle de professionelle lækre blogs, der findes. Og så har min "lille ligegyldige blog" jo intet at byde på, vel? Hvor mange blogs findes der ikke lige derude? Og hvor mange af dem handler ikke også om mode og skønhed?
Men så igen, der er jo kun én MIG, og måske skal jeg bare huske, hvorfor jeg oprettede denne blog dengang - Så jeg kan dele de ting, der interesserer mig, på lige præcis den måde JEG gerne vil?

Man kan altid blive bedre, og man skal jo starte et sted, ikk? 
Tak til jer, der kigger forbi, I aner ikke, hvor meget det betyder 

Knus Louise-Lykke

14 kommentarer:

  1. Sådan et periode har jeg også næsten lige haft. Jeg overvejede faktisk helt at slette min blog, men besluttede efter en måneds pause at forsætte.
    Og det er jeg glad for at gjorde, selvom den jo ikke bliver lige som alle de professionelle blogs. Men som du selv skriver, så må vi gøre vores bedste,
    og gøre det på vores egen måde. Velkommen tilbage smukke. Du har været savnet! :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er altid så sød, smukke! Jeg overvejede også at slette min - Men åhh, når man tænker på den hver dag, så bør man nok ikke slette den, vel? :) Men bare gøre sit bedste - På vores måde, som du så klogt siger. Tak for din skønne kommentar sødeste! <3

      Slet
  2. Kender det godt selv, engang imellem har man bare brug for en lille pause fra bloggen. :-D Men godt at du er tilbage!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har man åbenbart :) Hvor er du sød <3

      Slet
  3. Kender det. Sådan er det :-) Dejligt at du skriver igen!

    Kig gerne forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Jeg har virkelig savnet dine indlæg smukke pige <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, en sød kommentar! Tusind tak skønne <3

      Slet
  5. Har klikket ind på din blog hver dg for at se om der var kommet nye indlæg, så det er dejligt at se du er tilbage igen smukke <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo den sødeste kommentar nogensinde - TAK SMUKKE <3

      Slet
  6. Det er en rigtig god blog du har :) Inspirerende! :)

    Kig gerne forbi min nye blog:

    //www.sunderetterogsoedesager.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Svar
    1. Jeg føler ikke jeg kan undvære bloggen, så jeg stopper ikke foreløbig <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥