Cozy Christmas Days ♥

02.12.2014


Godmorgen <3
Jeg sidder bare iført hyggetøj og spiser lidt morgenmad, hører julemusik på Spotify, mens der er lys i kalenderlyset. Jeg er allerede bagud med kalenderlyset, jeg er stadig ikke engang nået ned til nr. 1, haha. Hvorfor er der også sådan et langt stykke ned til 1-tallet?
Nå, men er der noget bedre end at rende rundt i hyggetøj på sådan en kold vintermorgen? Jeg eeeelsker det. Derfor har jeg også lavet en lille collage med nogle af mine favoritter fra Gina Tricot :-) Det hele kan lige nu købes i deres butikker eller på webshoppen. Har I nogle favoritter fra collagen? Ejer I måske allerede noget af det? :D

Forresten.. Hvis man mangler julegaven til sin veninde, søster eller mor, kunne lidt lækkert hyggetøj måske være en idé? :-) Jeg ville i hvert fald elske at få sådan noget!

Nå, jeg må videre. Jeg har en masse jeg skal nå :-) I må ha' en helt fantastisk dag <3

Knus Louise-Lykke

4 kommentarer:

  1. Årh lækkert hyggetøj :D <3

    Knus

    SvarSlet
  2. Total hyggelig og girly collage - jeg bliver total fristet til at købe nyt hyggetøj! :)

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Supoer fedt og mega lækkert hyggetøj! Der findes ikke noget bedre :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥