December Outfits ♥

04.12.2014

Godmorgen <3
Jeg har her til morgen siddet og kigget på WeHeartIt, og fundet lidt vinteroutfits frem, som jeg synes er fine, og ikke mindst hyggelige! Og som kan give god inspiration til vintergarderoben :-) Jeg er meget bedre til at shoppe sommertøj end vintertøj, og jeg ved virkelig ikke hvorfor. For jeg elsker ellers store, hyggelige striktrøjer, støvler og halstørklæder. Men det er bare som om, jeg ikke rigtigt kan finde ud af at sætte det ordentligt sammen :-) Så jeg har i hvert fald brug for lidt inspiration. Jeg håber også I kan blive lidt inspirerede af billederne nedenunder :-)

Rigtig god torsdag skønne læsere, tak fordi I kigger med <3

Knus Louise-Lykke








6 kommentarer:

  1. Lækker inspiration - jeg har det præcis omvendt, jeg er meget bedre til at købe vintertøj end sommertøj :-D <3

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  2. Skønne inspirations billeder <3

    SvarSlet
  3. Det er altid dejligt med lidt inspiration :D
    Jeg er også bedst til at købe sommertøj. Jeg ved egentlig ikke hvorfor.

    Håber du har haft en god dag smukke :-* <3

    SvarSlet
  4. Super skønne billeder! Virkelig god inspiration :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Rigtig dejlig inspiration smukke :D

    SvarSlet
  6. Lækre inspirationsbilleder :) Er specielt vild med den der brune pels, hvor er den smuk :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥