Insta Christmas ♥

03.12.2014

Godmorgen <3
Da jeg elsker julen, er der også reeeet meget jul på min Instagram i disse dage. Herunder ses nogle af mine seneste julebilleder :-) Det er da så hyggeligt med gran, julepynt, lyskæder og stearinlys, så det skal nydes så meget som overhovedet muligt! Hvad med jer, er I ligeså vilde med julen som jeg er? :-)
Billede nr. 2 er taget inde på Strøget i København forleden dag, da jeg var inde og shoppe lidt julegaver sammen med min veninde. Det var godt nok koldt, men man skal altså bare en tur ind på Strøget i december måned, der er simpelthen sådan en hyggelig stemning. Vi var blandt andet inde i Illum, og hold op, hvor har de bare meget fint julepynt derinde - Jeg ville ønske jeg kunne tømme hele deres julestue, haha.

Jeg vil smutte igen, jeg har en masse jeg skal nå :-) I må ha' en fantastisk 3. december <3

Knus Louise-Lykke







4 kommentarer:

  1. Av, du pynter pænt op! <3

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg var også på strøget i København i weekenden, og det var da SÅ hyggeligt. Meen jeg synes nu stadig, at Aalborg har flottere julepynt ;-) haha

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  3. Skønne december billeder <3

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥