Welcome December ♥

01.12.2014

Godaften <3 Og glædelig 1. december! Jeg håber I har en fantastisk hyggelig dag :-)
Jeg har taget dynen ind på sofaen, kalenderlyset er tændt og der er kakao i koppen, så hyggeligt! Pyrus har kørt i tv'et - Man skal jo i hvert fald lige se et enkelt afsnit, ikk? ;-) Og så kom jeg til at tænke på, at jeg burde lave lidt julehygge på bloggen. Så nu må vi se - Jeg ved ikke helt, hvad det skal blive til. Men julen skal i hvert fald nydes og deles så meget som overhovedet muligt. Derfor er jeg tilbage imorgen med et lille juleindlæg til jer.

Sov rigtig godt skønne læsere, når I når dertil <3 Forresten.. I aner ikke, hvor meget det betyder, at jeg kan se I stadig kigger her forbi, på trods af minus indlæg fra min side de sidste uger. Så tusind, tusind tak! <3

Knus Louise-Lykke



1 kommentar:

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥