Lækre sager til mobilen ♥

13.01.2015


Hej <3
Ovenfor kan I se nogle lækre sager, jeg har været så heldig at modtage til min elskede iPhone :)
Jeg har længe tænkt på, at skaffe en ekstra oplader - For tænk nu hvis den ene jeg havde, pludselig ikke virkede? Jeg kan jo ikke undvære sådan én ;) Og så synes jeg også, det er rart at ha' en oplader med i tasken, hvis man får brug for en opladning på køreturen eller spontant skal et sted hen, hvor man har brug for at kunne lade sin telefon op :) Og så er det altså vildt praktisk at ha' to, så man ikke hele tiden skal huske at ha' en med sig frem og tilbage. 

Derudover har jeg været så heldig at få en "screen protector". Det fungerer ligesom et slags klistermærke, man klistrer på skærmen, så den er beskyttet mod ridser og slag. Og man kan sagtens tage det af igen, uden det efterlader "lim rester" på telefonen :) Sidst men ikke mindst, er der en pakke "Color edge sticker", som man kan klistre på siderne af telefonen, hvis man vil pifte sin mobils udseende lidt op, uden at man skal have et plastic cover på :) Det ser vildt fint ud, og de fås i en masse forskellige farver!

Hvis I er interesserede kan I finde alle disse ting, og meget meget andet, inde hos OnkelBillig.dk, som er en webshop med en masse  mobil gadgets, blandt andet iPhone 5 oplader som  findes i forskellige længder og farver :) Lige nu kører de endda udsalg med op til 70% rabat, så det er bare med at kigge forbi shoppen i en fart, for de har altså en masse lækre sager :) - Og så modtager man sine varer på rekordtid!

Nå, jeg bliver nødt til at smutte. Jeg håber I har sovet rigtig godt og fået den bedste start på dagen! Vi ses snart igen <3

Knus Louise-Lykke


2 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk mange problemer med min oplader, så jeg venter på at få en ny - og så i lyserød :D
    Jeg havde slet ikke lagt mærke til at du var begyndt at blogge igen, men hvor er det bare skønt <3

    God weekend søde :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er altid så sød! Det er heller ikke rigtigt til at finde ud af, med mig og den blog altså, hihi.
      Ej hvor lækkert smukke! Håber den er bedre så! Og lækkert at den er lyserød <3

      Rigtig god weekend :-*

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥