Seize the day ♥

12.01.2015




Godaften <3
Jeg håber I søde læsere har haft en god mandag, og dermed en god start på ugen! Jeg var heeelt færdig imorges, jeg havde ikke sovet særlig godt i nat. Samtidigt var det mørkt udenfor, det blæste og regnede.. Kort sagt, det var godt nok svært at komme ud af sengen! :) Men så tænkte jeg, at nu når jeg alligevel var vågnet tidligt, at jeg ville smutte op i det der Fitness World, og få en god start på ugen med en omgang Zumba. Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har trænet hele december. Så det føltes GODT at komme derop igen, selv om det var hårdt :)
Har I gjort noget godt for jer selv i dag?

Det er så vigtigt, at tage sig tid til, at gøre noget godt for én selv - Måske især på en dag, hvor overskuddet er ikke eksisterende <3

Nu sidder jeg med stængerne smækket op i sofaen, med dynen om mig, og stearinlys tændt i hele stuen, og slapper af efter en lang, men god, mandag.

I må ha' en helt fantastisk uge! Jeg er snart tilbage igen :)


Knus Louise-Lykke 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥