Ny blog ♥

10.08.2015

Long time no see <3
Jeg er startet på en frisk og har oprettet en ny blog, som jeg virkelig håber I har lyst til at kigge forbi.




Den vil være fyldt med mode, skønhed og bolig - Ligesom I kender det fra denne blog, en masse af dagens outfits, ønsker, stjæl stilen-collager, hvad jeg går og drømmer om af tøj, makeup og interiør og meget andet. Derudover vil der være mere "mig" på den nye blog - Ikke en glansbilledefacade, men bare mig!

Tusind tak fordi I har fulgt med her hos mig, og altid skrevet så søde kommentarer, fulgt med på facebook og Bloglovin', det betyder mere end I aner, men jeg er nødt til at starte på en frisk, for mig! :)


Stort knus til jer! <3


- Louise-Lykke

1 kommentar:

  1. Very beautiful and nice post :)
    Xoxo
    Johanna

    www.fashionstylebyjohanna.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥